5 Eylül 2008 Cuma

şarkılar, verilen değer ve haketmek üzerine...

Bazı şarkılar vardır The Dears'ın "we can have it"i gibi dinlerken görülmez bi el göğüs kafesinizi geçer kalbinize ulaşır ve onu öle bi sıkar ki bişi yapmam lazım ama dur kurtulamıyorum galiba bu halet-i ruhiyeden dedirtir, olur olmadık hatıraları geri getirir gözlerinizin önüne, illa film şeridi olmasa da olur; yok öleyse bi hayli ağır geçer gözünüzün önünden ve zihninizden bu şarkının etkisiyle ya da hatırası olmasa bile yaşadığınız anın ümitsizliğini,hayal kırıklığını ve hüznünü sanki yeterince dipte değilmişsiniz daha gidecek düşecek bi gıdım yer varmış gibi suratınıza vurur ya da böle bi anı yaşamıyorsanız da evet ya doğru böle bişi asla olmıcak buna asla sahip olamıcam ya da böle güzel bişeyi asla yaşayamıcam hissiyatını beyninizin en hasarlı bölgesine yerleştirir ve beyninizin here we go komutuyla kalbiniz sıkışır vücudunuz titremeye başlar ağzınızdan gibberish tadında tuhaf ses öbekleri çıkar ve siz farkına varmadan ufak çapta(tabi kişiye göre değişir) bi sinir krizinin eşiğine gelirsiniz...
Bazı şarkılar vardır "everything in its right place" gibi bunlarsa bi önceki şarkı grubuna inat uleeeyyyn bırakın leyn hüzünlenecem ben die direttiiniz anlarda dahi ııhh olmas bak her şeyin daha güzel olduğu, senin istediğin şeylere yakın olan(çünkü asla istediklerimizin tamamının hele de bir arada olacağı bir yer bir zaman dilimi ve sayesinde gerçekleşeceği bi insan yok ne karamsarsın dilo elbet öle bi gün gelecek diyosanız da polyanna'ya tecavüz etseler ne der isimli yazıyı okumanızı öneriyorum) bi yer var die kulağınıza fısıldayan, kötü şeylerin olmıcanı garanti edemeyiz ama biz kötüyle yaşamayı onu öle kabul ederek hayatımıza katmayı örendik diyen şarkılardır...
Öle ya da böle size ne hissettirdii mevzu deil onu başka zaman konuşurus; şu an önemli olan şey bu şarkıların sizin için mimlenmiş olmaları ve sizin bu şarkılara yüklediiniz o çok özel ve güzel anlam!!! Bi açıdan bu o şarkıları hem paylaşmaya değer bi o kadar da paylaşılmaması gereken şeyler haline getiriyo sanırım zira bunu bikaç saat evel pek sevgili A.C (aka desalvo) ile yaptıımız bi msn görüşmesi sırasında tanrılar aşkına ben naaptım ben bu şarkıyı bu adamla nasıl paylaştım ve şimdi bak gözüme soka soka dinliyo şarkıyı şarkımı benim şarkımı o benim bana özel nasıl yaaa diyerekten geçirdiim ufak çaplı öfke nöbeti sırasında durumu yemeyip içmeyip A.C'ye yetiştirirken farkettim. O da bana "salt water sound" dinlememi önerdi ben de yaptım:) Neyse dicem şu ki kendimi duygularımın depreşimine(böle bi kelime mevcut mu bilmiyorum yalnız kontrol da edemicem) bıraktıım bir salaklık ve saflık anında yaptığım bi hatanın ceremesini çektim kafama dank etti bi daha yapmıcam bunu böle insanlarla("böle" derken ne demek istiyosun nsl insanlar bunlar die soruyosanız bizim ekip az çok tahmin ediyodur sanıyorum tahmin edemeyenler de contextten ne bilim "bu adam" gibi anahtar kelimelerden çıkarmaya çalışsınlar bi zahmet) paylaşmıcam!!! Ha diosanız ki değenlerle değmeyenleri nasıl ayırt edeceksin?? "Dark side is a path to many abilities some consider to be unnatural" diyorum aslında konuyla yakından uzaktan bi alakası olmayan bu alıntıyla bu sorunuza verecek hiçbir cevabım yok demeye çalışıyorum ama sanırım bişiler ayarlayabiliriz:)

2 yorum:

Kenan dedi ki...

ama listende ben yokum :(

margery kempe dedi ki...

kenancıııııımmm siz misiniz efenim evet evet sizsinizzzz çok ayıp etmişiz hemen ekliyorum:)

 
Designed by Lena