1 Eylül 2008 Pazartesi

Korkan erkek

İkinci yazımın villain v superhero olacağını söylemiştim fakat ilişki yaşamaktan korkan erkekler hakkında üç beş lakırdı etmek istedim zira bu "tür", kadınların hayatının villain'leridir kanımca. Bu şahıslar özellikle hayatınızın en karmaşık olduğu ve sizin en hassas, zaten gıdım sevgi ve ilgi görseniz havai fişekler patlatacak durumda olduğunuz anlarda çıkıverir karşınıza. Güle oynaya geçen birkaç günden sonra işler biraz ciddileşince-çünkü siz artık merak edersiniz ne olduğunuzu ne olacağınızı aslında o noktada olumlu ya da olumsuz bi cevap almak da çok önemli değildir sizin için sadece belli olmasını istersiniz-bu "tür"e mensup arkadaşlar hayatınızda duyacağınız en klişe ve komik açıklamayla gelirler karşınıza: "Senle yaşadıklarım gerçekten çok özel ve güzeldi, sana karşı bir şeyler de hissediyorum..." Siz: "eeee o zaman?" O: "Ama ben her şeyi berbat etmekten çok korkuyorum.Seni üzmekten korkuyorum." Siz: "??!!@@xx++..." O: "Yani sana elbette beni bekle diyemem ama bu korkularımdan kurtulursam inan senden başkası olmıcaktır (burda aman dikkat deyim size zira just in case acil durumlarda kullanılmak üzere şemsiye misali genelde unutulan ama zor anlarda en fazla ihtiyaç duyulan bir nesneye dönüştürülmek istenmektesiniz uzak durruuuuuuuunnnn!!!!). Bi de hep tekrarlanan şu cümle sözkonusudur: "Beni anlamıyosun di mi? Saçmaladığımı düşünüyosun belki de. Anlamanı beklemiyorum zaten." Ahahahaha anlamam tabe yaww böyle bişi var mı daha ortada fol yok yumurta yokken sen tutmuş berbat etcem seni üzcem diyosun, yaşanan her şey özel ve güzel lakin ilişki öcüüüüüüü:) Bana kalırsa bayanlar "Ama ben her şeyi berbat etmekten korkuyorum" cümlesi sizin için en büyük tehlike sinyali olmalı ve o dakikadan itibaren bu "tür"e mensup arkadaşların sölediklerini "Hmmm bu akşam naapsam yaw. Ö.'yü arasam da nada'ya mı gitsek ki bi iki Heineken yuvarlarım pek bi hoş olur" düşünceleri zihninizi kaplamışken dinleyin zira dinlemiş olmuyosunuz dinlemek zorunda kalmıyosunuz bünyeye büyük bir iyilik yapmış oluyorsunuz ehehehe. Nerden mi biliyorum? Yaşadım da ordan...

6 yorum:

Dr. Osman TEZGEL dedi ki...

yani bu cümleleri kuran her erkeği de aynı kefeye koymamak lazım. zira bazıları gerçekten hayatındaki reel absürtlükler sebebiyle (çok hoşlansa bile) uzak durmayı yeğliyor. aslında şartların uygunluğu halinde güzel bir ilişkinin olması çok olası iken, sırf erkeğin "i dont want to spoil you!" demesi üzerine bir ilişki başlayamıyor. yani bu durumlarda bu cümleyi kuran erkeklere de hemen kızmamak gerekiyor. nerden bi biliyorum? dedim de ondan:)

margery kempe dedi ki...

ahahaha ben hep aynı kefeye koyulası adamlara denk gelmişim sanırım sayın syntax error bu esinlendiim olaydaki şahsın hiç öle bi reel absürtlük durumu yoktu ne yardan ne serden oldu mu tribe giriyorum ben en azından baştan bi "P.S" olarak vermek gerekmiyo mu bu durumu karşınızdakine ne dersiniz? olur elbet insanın kendini çektii zamanlar benim lafım bunu ezberleyip kılıf die içine girenlere:)

Dr. Osman TEZGEL dedi ki...

işte bazen kişi kendi p.s. lerini karşısındakine hissettirse bile; ne yazının sonu gelsin istiyor p.s. koymak için, ne de p.s. koymadan yazıyı bitirip temiz bir sayfa açmak. aşk doğru kişide değil de doğru zamandadır derim ben hep. kişinin önemi yoktur, doğru zamansa o zaman herkes herkese aşık olur. ama bir de doğru kişinin, doğru zamanda insanın karşısına çıkması durumu vardır ki, tadından yinmez. (Bkz: wykka). Ha konu neydi? P.s. felan diyorduk sanırım en son. erkekler felan. direk unuttum:)

P.S. she is the one and i want her for life:) this is my p.s. pisi felan:)

Başak Ağın dedi ki...

pisi felan demişken efenim ilişkiyi erteleyici sebep olarak "korku"nun çeşitleri vardır ebet. amma velakin hanımkızlar bu heriflerden uzak durmak yerine, eğer kuvvetli hissiyat içersindelerse ve herifin hissiyatının da farkındalarsa, direncek ve savaşçak güce sahip olmalıdırlar. netçede her amazon'un varolması için bi herif gereklidir hayatta.

gerekliliğin ötesinde bi de hayallerinizi gerçek kılmak için önemsediğiniz, the one dediiiniz bi kimsenin hayatınızda olmasını istiyosanız mücadele etmelisiniz. katiyen.

margery kempe dedi ki...

direnmek ve savaşmak için bu korkunun hakkaten bi korku mu geçmişte yaşanmış bişeyin acısı mı ya da syntax error'un vurguladıı gibi reel absürtlükler mi yoksa tamamen (affınıza sığınarak) osuruktan bişi mi olduunu anlamak lazım. haklı gerekçeleri olan korkulara karşı savaşılabilir ama dier türlüsü için wykkacıım malesef ki hanım kızların bi dk bile zmn kaybetmemeleri gerektii kanısındayım. (bu arada syntax error o ne güsel bi aşk ve sevgi gösterisidir yirim saygılar:)

Zeynop dedi ki...

vay anasına sayın siyirciler,
kaşla göz arasında,
neler olmuş buralarda
diyorum ve huzurunuzdan ayrılıyorum :)

 
Designed by Lena