2 Eylül 2008 Salı

çorapların başparmak hafızası


eşyaların kullanma şeklimize göre kişilik kazandığı aklınıza gelmiş miydi hiç? çifti olup da giydiğiniz çorap, tayt ve külotlu çorapların bi süre sonra giydiğinizde yamuk yumuk durmasının diz kapağı ayak parmağı gibi bölgelere bi türlü tam oturmamasının gergin durmamasının nedeni bu mu acaba?? çok küçük gibi görünen lakin sinir bozan leyn bu tayt ne die doru düzgün durmuyoo höyytt dedirten saçmasapan şeylere para harcamak zorunda bırakan bi ayrıntı. Taytınızın arkasına gelmesi gereken yerinde etiket varsa bi problem yok ama ola ki aldınız pazardan ya da isimlerini etiketlemeye lüzum görmeyen bi mağazadan aman dikkat bakın başınıza ne işler açıyo!!! onu hade öle atlattık da ben çoğu zmn külotlu çorabı ayırt edemem normal çoraplarıysa elime geldii gibi giyerim bu yaptıım hata acaba dizler ve özellikle baş parmaklar arasında bi tür conflict'e bi senin ne işin var orda ben orda olmalıydım gibisinden sorunlara ve muhalefete neden olmakta mı acep ne dersiniz sayın "haydarçimen"?? nsl çözmek lazım ki bunu çorapların da arkasına kendi boyutlarında etiketler yapıştırılabilir mi acaba küçük şirin renk uyumlu etiketler? ya da altlarına sol-sağ yazsak? çok mu uzun oldu? so-sa yazabiliriz zira daha kısası daha büyük bi kaosa neden olabilüü! yoksa bu potluklar yamuk yumukluklar bu tür giyeceklerin doğasında mı var bozmamak mı lazım geliyor doğalarını dengelerini? hakkaten "personification" böle bişi olsa gerek ya gece ben uyurken çoraplar çekmecelerinden pıtır pıtır atlayıp o küçüçük boylarıyla aaaaaaaaaaaaaa...

5 yorum:

Dr. Osman TEZGEL dedi ki...

bu yazınızdan esinlenip, size link vermek suretiyle blogumda bir yazı yazdım margery hanım. lakin blog formatınız ile ilgili bir kaç eleştirim olacak. yazı karakterleriniz biraz yorucu, pek bi boldlar kendileri, bunun yanı sıra sayfadaki hizasızlık (yazıların sağa yaslanmaması) benim gibi simetri hastası bir insanı pek bir yordu:) arz edeyim istedim.

margery kempe dedi ki...

gerekeni hemen yapıyorus efenim tadilatlar başlasııııınnn!!!

margery kempe dedi ki...

efenim bi bakınıs process check tadında:)

Dr. Osman TEZGEL dedi ki...

gayet güzel olmuş efendim. wykka hanım ve ben, şu an delicious bulduk hatta blogunuzun bu yeni formatını. güle güle kullanın efendim.

margery kempe dedi ki...

müteşekkirim sislere efenim saygılar.

 
Designed by Lena