3 Eylül 2008 Çarşamba

Nefretlik durumlar 2

Efenim pek sayın syntax error'un yazısının linkini buraya ahanda yapıştırdıktan sonra kendisinin buyurduğu üzre ben de ööğğğ ıyyykk ve bööö dediim durumları yazıyorum:
1)Çalmak gibi olmasın o yüzden referans vereceğim zira plagiarism yapmak istemem yalnız format olarak kempe formatını kullanacağım. Bu sayfamda linkini verdiim sayın syntax erroruun yazısını açın ordaki 4üncü madde bakın ne güzel format!! Sabunun köpüklü bırakılması!!! Aman yarabbiiiii!!! Tiksinç, iiireeennnççç! sayın error'a da yazdıım yorumdaki gibi hayatta dokunamam!! Long live sıvı sabun diyorum!!
2)Kapı kollarına ıslak elle dokunulup hiçbişi olmamış gibi olay mahalinin terkedilmesi!!! Hiç hoş değil hiç haz etmem yapmayın gözünüzü sevim ben nie sizin ıslaklıınızı yaşamak zorunda kalıyorum yaaa her zaman yanımda selpak da olmuyo hadi sıkıysa aç o kapıyı nooluuurr arkanızdan dedektif Monk gibi hastalıklı birinin gelebileceğini unutmayın KAPI KOLLARINI KURU BIRAKALIM ARKADAŞLAR!!!! Aye??
3)Gözüm gibi baktığım canımdan çok sevdiğim ilerde çocuklarıma torunlarıma miras olarak bırakmayı planladığım bu sayede antika değeri taşıyacak bi ton para döktüğüm cdlerimin avuçlanmak suretiyle tutulması!!! Bu tür insanlara özel bi eğitim verilmesi gerekiyor kanımca!! Bakın arkadaşlar o cdlerin ortasında bi delik var orayı sizce nie yapmışlar ya da ayy sokcam parmağım içerde kalcak olmaz gibi korkularınız varsa gözünüzü sevim yuvarlağın etrafından tutun yaw crime scene'e dönüyo ortalık her yerde birinin DNA'sı cık cık cık kilitli dolap yaptırtmayın bana aaaa!!!
4)Canımdan çok sevdiğim cdlerimden sonra bir de kitaplarım var tabe!! Bi grup insan da kitapları okurken ikiye katlayıp okuma eğilimindedir duruuuuuunnn!!! Bakın arkadaşlar kitap dediğiniz şey sayfa denen çok narin öğelerden oluşmaktadır matbaacılık sistemi her ne kadar ilerlediyse de kopma yırtılma gibi kazalara henüz çare bulunamamıştır! nedir olay durum böyleyse? okuyucunun dikkatine kalmıştır her şey! yazık deil mi yawww ortadan ikiye katlıyosunuz sonra sayfa yırtılıyo hoooppp yazarı suçluyosunuz yaw!! yazar burda bi noktayı atlamış bence eksik kalmış bişiler??!! yok yaaaaaaa kışşttt piişşşşttt hösssttt felan!! yapmayın!!
5)"hadi" kelimesinin kısa olması ve hızlı söylenebilmesi nedeniyle zırt pırt kullanılması!! (bu madde ev hali kapsamında incelenebilir mi bilmiyorum sayın error zannediyorum ki incelenir zira anne baba ısrarla söledii vakit de oldukça sinir bozucu oluyo) bu iş için birini bulun ve ona deyin ki bana olur olmadık "hadi" de!! nie ki ben manyak mıyım dicek olursa margery öle buyurdu yap gözünün çapağını yiyem deyin o yapar işte o zmn ne demek istediimi birinci elden tecrübe etmek yoluyla anlayacaksınız!!
6)size danışılmadan eşyalarınızın evin diğer sakinlerinin zevklerine göre yerlerinin değiştirilmesi ki benim annem pek bi sever bunu yapmayı!! N. ile çıktıım sadece 8günlük bi tatilden döndüüm vakit de manzara aynıydı. koca iki kütüphanedeki kitaplar ve cdlerin yerleri değiştirilmiş zaten yazılı metin görmek istemiyorum bi süredir öööleee esmiş bi okiim dedim (kitaplar yazarlarına göre sıralanmıştır kütüphanemde) yazarı bulamadım a.q!! siz siz olun dokunmayın insanların eşyalarına spacial memory die bişi var alt üst etmeyiiiinnnn!!!!!
7) affınıza sığınarak iğrençleşiyorum:tuvalete tuvalet kağıdı atıldıktan sonra sifonu çekmenin unutulması ya da aklınca su tasarrufu yapayım ztn küçüğümü yapıyorum az suyla hallolur die düşünülüp sifonun yarım çekilmesi!!! bu allahtan bi ev hali deil yoksa hastalık hastası olup çoktan ölmüştüm ben!!! bu kadar iiireeeeennnççç bişi var mı!! başından beri yapmayın noooluuuur die yalvarıyorum bu maddede iki kat daha fazla yalvarıyorum halka açık tuvaletleri kullananlar arkadaşlarının ahbaplarının evinde tuvalete girenler lütfen unutkan bi insansanız da tuvalete girerken bunu aklınızdan yüzlerce kez geçirirn sifonu çekicem sifonu çekicem die onu da unutcak kadar unutkan bi insansanız çok rica ediyorum başkasının evinde tuvalete girmeyyiiiiiiiinn aaaaa!!!
ne hasta bi insansın sen beee demeyin bana çok rica ederim:(( derseniz de canınız saolsun! çok bunalttı beni bu yazı sayın syntax error sanırım biraz hava almam lazım...

6 yorum:

Dr. Osman TEZGEL dedi ki...

yazınızı keyifle okudum sayın margere kempe, ev ahalisinin "hadi" demesi ise yıllarımı tüketmiş bir unsurdur ki, kardeşimle bu konuda doğaçlama yaptığımız bir parodimiz bile vardır. "hadi oğlum..syntax..hadi...hadi oğlum" şeklinde. neden hadi denir değil mi? iğrenç bişi bence.

eşşerinize sağlık efendim:)

Başak Ağın dedi ki...

süper olmuş saaayın marcıri hanımkızım, tebrik ediorum bu tespitlerinizden dolayı.

ayrıca syntax bey, bence "eşşer"den çok "ellerine" sağlık gibi, ama escher'i severim güzide bi sanatçıdır kendisi ;)

benim de diceklerim bitmedi, o sabun hadisesi canımı sıkıyo evet ama başka rahatsızlıklarım da var. blogumda görceksiniz yakındaaaa!

Dr. Osman TEZGEL dedi ki...

hahaha eşşerinize sağlık demişim ya:) şe ile le nin yerini karıştırmışım bu mübarek vakitte ki, (ş)o(l) cennetin ırmakları akar allah deyu deyu diyorum sizlere...

margery kempe dedi ki...

ahahahaha
1)şu bloga başladıımdan beri beni yalnıs bırakmayan iki isim sayın wykka ve sayın error saolun varolun yorumlarınız için
2)ben de "eşşerin"i hiç garipsemedim nedense dedim sayın error bi şaka komiklik olsun die yazdı öle herals hihihih

Zeynop dedi ki...

Yeni Blogumun formatından dolayı ne yazıkki boyle eglenceli şeyler yazamıyorum artık ama kempecan ve syntax error'u okuyunca ben de birkaç şey paylaşmak istedim:
1) garip belki ama parfümümün başkası tarafından kullanılması. (marka olarak değil, evimde ya da çantamda olan)
2) ödünç verdiğim dvd lerimin bana bir türlü geri gelememesi. (Umurumda diilmiş gibi yapıyorum ama nasıl içim yanıyor bir bilseniz.)
3)2 kişilik oturduğumuz eve yeriz diye aldığım 2 adet çikolatanın 2sinin de bitmesi.(Çikolataları yiyen sevdiğim adamım bile olsa)
4) gayet saf duygularla iyi günler ya da iyi akşamlar dediğim taksi ya da dolmuş şöförlerinden cevap gelmemesi (sanırım en nefret ettiğim bu)

bu arada Syntax Error'un dökülen saç nefretinin sebebi saçın "olması gerektiği yerde olmaması" durumundan kaynaklıyor olabülür. saç dökülünce vücuttan atılan bir şeye dönüştüğü için insanda iğrenti yaratıyor.

kempem çok uzun oldu affet beni.
wykkaya da selamlar :)

margery kempe dedi ki...

zeynebim bnm yaz sen istediin kadar limit is the sky ehehe dvdlerin geri gelmemesi konusunda sonuna kadar katılıyorum sana burdan da herkese sesleniyorum Zeynebimin sideways dvdsi kimdeyse geri getirsin uleeeyyynnnn

 
Designed by Lena